جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

ورزش های دریایی کیش

varzeshabi1.jpg

مجتمع ورزش های دریایی کیش بزرگترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور است که در تمام طول سال قابل استفاده برای مسافران تور کیش وتور لحظه آخری کیش است. این مجتمع در ضمن تنها مرکز ورزش دریایی هوشمند در کشور می باشد. مجتمع  ورزش های دریایی کیش که به عنوان طرح منتخب مجله معتبر فرانسه شناسایی شده است در دو قسمت دریایی و ساحلی اجراء گردیده است که بخش دریایی آن دربرگیرنده یک عرشه نیم دایره به طول ۳۰۰ متر و عرض عرشه ۳ متر است .خشکی این سازه حائز یک سازه بتنی دایره است که بیش از ۱۷ فضای جداسازی شده با امکاناتی نظیر سرویسهای بهداشتی ، دوش ، انبار ، اتاق منجی غریق ، مرکز امداد رسانی امور دریایی و اسکله مخصوص پهلوگیری شناوران و همچنین تعداد ۸ کلوپ ورزش تفریحی و تعداد ۲ غرفه کافی شاپ و فست فود برای گردشگران تور کیش تجهیز گردیده است. 

مجتمع  ورزش های دریایی کیش با کناره ماسه‌ای بسیار تمیز و شیب مناسب، در مرکز سواحل تفریحی قسمت شرقی کیش که از نواحی پرتردد و مجاور هتل‌ها و بازارهای کیش است واقع شده و از این لحاظ امکان دستیابی به وسایل و امکانات ورزشی دریایی برای مسافران تور کیش راحت‌ تر است. در این مجموعه شما می توانید از انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و … لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

اسکله تفریحی کیش

در مرکز جزیره کیش در انتهای بلوار دریا یک اسکله تفریحی با عرشه ی چوبی زیبا قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی کیش می باشد. این اسکله که با روش شمع فلزی و با چهار فضای اقماری توسط متخصصان ایرانی احداث شده است با فضای مناسب پیاده روی، گردشگران را به سوی آب های نیلگون خلیج فارس هدایت می کند. اسکله تفریحی کیش فضایی مهیج و شگفت انگیز برای تفریح ایجاد کرده به گونه ای که مسافران تور کیش می توانند در کمترین فاصله ی ممکن دنیای آبزیانی نظیر مرغان دریایی و حرکت جمعی لاک پشت ها را به تماشا بنشینند. این اسکله طولی بیش از 400 متر دارد و بدون اثر تخریبی برای زیستگاه های دریایی است. اطراف اسکله چندین رستوران و کافه وجود دارد. قایق های پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، امکانات غواصی، قایق های ماهیگیری، سه چرخه های آبی، قایق های کف شیشه ای از دیگر امکانات اسکله است.

eskelehh1.jpg

eskelehh.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

نمایشگاه خزندگان کیش

aquarium-kish-island7-768x350.jpg

نمایشگاه خزندگان کیش یکی از زیباترین وجذابترین نمایشگاه های کیش محسوب می شود که طی آن گردشگران تور کیش از سر تا سر ایران به دیدن این نمایشگاه می روند.در اين نمايشگاه بيش از يکصدگونه خزنده از خانواده مارسانان به نمايش گذاشته شده است. مارهاي عظيم بوا، پيتون آفريقا و آمازون، سوسمارايگوانا ماداگاسکار، عقرب سياه امپراتور آفريقا، مارپرنده تايلند، عنکبوت هاي بزرگ و پرنده خوار برزيلي نمونه هايي از اين گونه خزندگان هستند. علاقمندان به بازديد از نمايشگاه مي توانند به کانون هنر واقع در جنب پارک آهوان مراجعه کنند.

jamnewsimage16565192.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: